17-06-2025, 05:49 PM
siktir lan götveren
|
för me erdögan is just a dög - a köpek.
|
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
| Messages In This Thread |
|
för me erdögan is just a dög - a köpek. - by MVP - 17-06-2025, 05:48 PM
RE: för me erdögan is just a dög - a köpek. - by MVP - 17-06-2025, 05:49 PM
|