![]() |
|
för me erdögan is just a dög - a köpek. - Printable Version +- Lookism (https://bookism.net) +-- Forum: Lookism Forums (https://bookism.net/forumdisplay.php?fid=1) +--- Forum: Shitty Advice (https://bookism.net/forumdisplay.php?fid=2) +--- Thread: för me erdögan is just a dög - a köpek. (/showthread.php?tid=35325) |
för me erdögan is just a dög - a köpek. - MVP - 17-06-2025 . RE: för me erdögan is just a dög - a köpek. - MVP - 17-06-2025 siktir lan götveren |