Lookism
för me erdögan is just a dög - a köpek. - Printable Version

+- Lookism (https://bookism.net)
+-- Forum: Lookism Forums (https://bookism.net/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Shitty Advice (https://bookism.net/forumdisplay.php?fid=2)
+--- Thread: för me erdögan is just a dög - a köpek. (/showthread.php?tid=35325)



för me erdögan is just a dög - a köpek. - MVP - 17-06-2025

.


RE: för me erdögan is just a dög - a köpek. - MVP - 17-06-2025

siktir lan götveren